ریمپ تندر 90 بخش اول
نوشته شده توسط : nima

ریمپ خودرو تندر ال90 با تغییرات بسیار خوبی همراه است که دارنندگان این خودرو با انجام این فرایند بسیار متعجب شده و تمامی مشکلات خودرو اعم از کشش و توان خودرو رفع کپ دریچه گاز و رفع کپ پدال گاز و مواردی دیگر رفع شده است. انجام ریمپ در مرکز تیونینگ دکتر ریمپ با 2 سال ضمانت کتبی همراه است. خودرو خود را به ما بسپارید.

ریمپ ECU تندر ۹۰ | ریمپ ایسیو ال ۹۰ | افزایش توان موتور و کاهش مصرف سوخت ال ۹۰

ریمپ خودرو تندر ۹۰ : تندر ۹۰ و یا ال ۹۰ خودرویی است که در بازار ایران به خوبی جا افتاده است و دلیل این جا افتادن امکانات مناسب و موتور قوی و مناسب این خودرو برای آب و هوای ایران و جاده های ایران است . این خودرو که دارای موتور ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندری است در دو مدل اتومات و دستی عرضه گریده است .

ولی با همه ی مزایایی که این خودرو دارد ولی دارای یکسری محدودیت هایی است ( همانند تمامی خودروها ) که این محدودیت ها برای بسیاری از علاقمندان این خودرو مطلوب نیست . با استفاده از ریمپ ECU تندر ۹۰ ، برخی از این محدودیت ها برداشته می شود و لذت رانندگی دو چندان با خودرو ال ۹۰ خود را تجربه خواهید کرد !

و اما سوال اصلی این است که اصولا ریمپ ECU چیست ؟

ریمپ ایسیو فرآیندی نرم افزاری است که توسط متخصص ECU بر روی ایسیو خودروی شما صورت می پذیرد تا امکاناتی نظیر افزایش شتاب اولیه و ثانویه ، افزایش توان موتور ، کاهش مصرف سوخت ، حذف تاخیر پدال گاز و … بر روی خودرو شما ایجاد شود .

دلیل این محدودیت ها چیست ؟

چون خودرو ها برای آب و هوا و شرایط جغرافیایی مختلف تولید می شود ( و همچنین برخی مقررات مرتبط با تولید خودرو در کشورها ) این محدودیت ها بر روی خودرو اعمال می شود .





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: